Není žádným tajemstvím, že prakticky každá firma, bez ohledu na svou velikost, byla založena v podstatě jen proto, aby svému majiteli či majitelům přinášela peníze. To ale samozřejmě znamená, že potřebujeme stálý přísun nových zákazníků. A k tomu, abychom je získali, nám pomáhají nejrůznější způsoby propagace.

Mezi ty nejznámější samozřejmě patří reklama. Mezi lidmi je samozřejmě nejznámější ta televizní. Ta je také nejúčinnější, neboť působí na naše dva hlavní smysly, tedy na zrak a sluch. Avšak není zdaleka jediná. A ne všechny firmy ji také používají.

blog1

Její natočení, stejně jako koupě vysílacího času v televizi, nejsou zrovna levnou záležitostí. Zvláště, když chcete, aby k něčemu vypadala, nebo chcete, aby tam účinkovala nějaká celebrita. Zvláště pro malé a střední podniky, především pak ty, které teprve začínají, by se rozhodně nevyplatila.

Avšak i ony potřebují oslovit co nejširší možnou část veřejnosti. K tomuto pak využívají internet. Je totiž faktem, že dnes žijeme nejen v tom skutečném světě, ale i v tom virtuálním. Nakupujeme zde, scházíme se zde s přáteli, sledujeme filmy či seriály. Není tedy divu, že toho obchodníci využívají.

Jedním ze způsobů propagace, který využívá právě tuto platformu, je metodika SEO. Ale co je to SEO https://www.seolight.cz/co-je-seo? Jedná se o zkratku z anglických slov Search Engine Optimalization, tedy optimalizace webové stránky pro vyhledávač.

blog2

Jejím cílem je zařídit, aby po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů byl odkaz na naši stránku v seznamu výsledků vyhledávání na jednom z předních míst. Pak je totiž větší pravděpodobnost, že na něj daný člověk klikne a navštíví ji. K čemu je to ale dobré?

Jednoduše řečeno, každý z těchto lidí je potenciálním zákazníkem. A čím více lidí náš web navštíví, tím vyšší je pravděpodobnost, že si některý z nich něco koupí. To platí zvláště v případě, že provozujeme také internetový obchod.

Není tedy divu, že je tato metoda tak rozšířená. A tak tomu zřejmě bude i nadále.