Podniká se proto, aby se vydělaly peníze. A peníze se vydělávají tak, že se něco prodá zákazníkům. Což tedy znamená, že každý podnikatel ke svému úspěchu potřebuje právě dostatek zákazníků. Platí to vždy a všude. I na internetu. I internetoví podnikatelé potřebují dost těch, kdo jejich nabídky sledují a v případě zájmu dostatečně hojně využívají a platí za ně. A rozdíl je tu ve srovnání s tradičním podnikáním jenom v tom, že se tu nepodniká v žádném objektu, ale na webu.
Jenže jak klasická podnikatelská provozovna, tak i web, potřebují žádoucí návštěvnost. A co když tuto nějaký podnikatelský web nemá? Co když je na síti vyvěšena nějaká nabídka, ale nikdo nebo skoro nikdo o ni ani pohledem nezavadí?
V takové situaci si to žádá změnu. K lepšímu, pochopitelně. Jenže dokážete-li si představit takový podnikatelský web, napadá vás, jak se postarat, aby sem mířili internetoví uživatelé, když jsou tito zcela mimo dosah, tu daleko a tu třeba ještě dál? Přesvědčit takové lidi aspoň k návštěvě je docela oříšek. A většina podnikatelů to sama nikdy nezvládne.
Ale naštěstí nejsou internetoví podnikatelé těmi, kdo by to sami zvládat museli. Tito mohou využít i služby, jež to zvládnou za ně. A jak se takovým službám říká? Optimalizace pro internetové vyhledávače, nebo SEO.
Kdo chce prostě najít pro svůj web na internetu dostatek návštěvníků, měl by si tento nechat optimalizovat. Případně se o to pokusit i sám, což ale bývá někdy ošemetné, protože nenajdeme přesný návod, jak optimalizaci provádět, a tak by se laik lehce dopustil chyb, které by mu nepomohly. A je dobré, že stačí jenom najít skutečné profesionály a u těch si SEO objednat. Protože pak už se není třeba o nic starat. Oni učiní web atraktivnějším pro internetové vyhledávače a tím mu zajistí lepší umístění mezi tím, co vyhledávače uživatelům internetu nabízejí. A s takto provedenou optimalizací přijde vyšší návštěvnost automaticky.